fbpx
25% rabat hos Plakatwerket

Bestilling

Er min ordre registreret?
Du modtager en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du har opgivet ved dit køb.
Hvis ikke, så kontakt os lige for en sikkerheds skyld. Vi finder ud af det.

Jeg har ikke fået min ordrebekræftelse
Hvis du ikke modtager en ordrebekræftelse på dit køb, kan det skyldes, at du har opgivet en forkert e-mailadresse. Kontakt os for at høre, om vi har en ordre med dit navn. Så retter vi bare din e-mailadresse og sender dig efterfølgende en ordrebekræftelse på dit køb.
Det kan også være fordi ordren ikke gået igennem. Så skal du kontakte os i stedet for at afgive ordren på ny – ellers kan du risikere, at du har bestilt ordren 2 gange. Vi tjekker det op for dig, og hjælper dig med, at få din bestilling til at lykkes.

Hvordan annullere jeg min ordre?
Det er forholdsvis nemt. Eneste farer er, at du ikke afbestiller hurtigt nok. Vi er nemlig ret hurtige til at få pakket din bestilling, og få den ud ad døren.

Men hvis du kontakter os på tlf. 52 34 04 40 og oplyser dit ordrenummer (det står på ordrebekræftelsen), så gør vi alt hvad vi kan for at stoppe din bestilling, hvis det er det du ønsker.
Vi ønsker jo bare, at du er en glad kunde.
Bemærk lige, at vi ikke tager telefonen i weekender og efter kl. 16.00.

Jeg vil gerne ændre i min bestilling, kan jeg det?

Uha, det er værre. Der er simpelthen for stor risiko for, at vi får de forkerte ting afsted, hvis du begynder at ændre i en afgivet bestilling.
I stedet skal du annullere din ordre og oprette en ny bestilling bagefter.
Så undgår vi en forkert leverance. Og du undgår at få en dobbelt levering.

Kan jeg tracke den pakke I sender til mig?
Så snart vi har pakket din bestilling og sendt den ud ad døren, så sender vi en e-mail til dig.
Den e-mail indeholder et link, du skal bruge for at tracke din pakke.  Hvis du ikke kan finde sådan en e-mail, så tjek lige din mappe med uønsket mails. Måske er den havnet der.